0

SE

0

Hjälp?

OBS: Priserna stiger 📈
Noll-erbjudandepolicy & priserna stiger den 15 februari.
Läs mer här

OBS: Priserna stiger 📈
Noll-erbjudandepolicy & priserna stiger den 15 februari.
Läs mer här

Vår prispolicy – Rättvisa priser året runt

Inga reor – inte ens på Black Friday

Hos FAMBED® har vi inga reor – någonsin. Vi har istället valt att hålla ett ärligt, lågt pris året runt, så att familjer inte behöver vänta på ett erbjudande för att få en bättre nattsömn. Vi tycker att det är mer logiskt, både för oss och för våra kunder.

Årlig prisjustering den 15 februari

En gång om året justerar vi priserna i takt med inflationen under de senaste 12 månaderna samt eventuella ökningar i våra produktionskostnader – material som skum, metall och trä stiger tyvärr ofta mer än inflationen.

Transparenta priser

Du kan beställa den säng din familj behöver, när ni behöver den, utan att oroa er för att “missa en rea”. Transparenta priser är bättre för familjer och för kvaliteten. Det gör det möjligt för oss att planera ansvarsfullt och fokusera på att säkerställa produktionskvalitet och utveckla fler fina produkter för samsovande familjer – istället för att planera kampanjer och irritera dig med oändliga reklammejl. Vi håller vårt vardagspris så lågt som möjligt året runt för att främja bekväm och säker samsovning.

Behöver du hjälp?

Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefonlinjer är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider då vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna hjälpa till på svenska om det behövs.

Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snabbt som möjligt (inom 24 timmar).

Reklamationer och retur

Har du fått fel produkt? Önskar du returnera ditt köp? Hitta svar på de flesta frågor om reklamationer och returer på FAMBED.se här:

Om du har mottagit en produkt med fel är det viktigt att du så snart som möjligt dokumenterar felet med bild- eller videomaterial. När du har gjort detta, skicka materialet till oss tillsammans med en detaljerad beskrivning av vad felet är och hur du upptäckte det. Vi återkommer sedan till dig med förslag på lösningar för att åtgärda felet.

Kontakta oss via kontaktinformationen nedan.

Om du vill returnera ditt köp på FAMBED.se är det första och viktigaste steget att informera oss om detta. Du kan kontakta oss på hello@fambed.com eller ringa oss på +45 25708020. Så snart du har informerat oss om din retur har du 14 dagar på dig att skicka tillbaka varan till oss. Ansvaret för varan ligger hos dig som kund tills vi har mottagit den på vårt lager.

När du har meddelat oss att du vill returnera ditt köp kan du använda vår Returportal för att enkelt skapa en returetikett för din försändelse.

Observera att produkter som är specialtillverkade efter dina önskemål, inklusive textilier och madrasser, inte kan returneras.

Du kan skapa och skriva ut en returetikett för ditt köp här: Returportalen

hello@fambed.com
Behöver du hjälp?
hello@fambed.com

Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefoner är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider när vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna på svenska om det behövs.

Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snart som möjligt (inom 24 timmar).

Behöver du hjälp?

Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefoner är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider när vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna på svenska om det behövs.

Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snart som möjligt (inom 24 timmar).