2 310 kr – 2 524 kr
Får ditt FAMBED® system att framstå som en enhetlig säng. Välj höjden på kappan utifrån den högsta sängen i ditt system.
Välj höjd beroende på vad som passar bäst till din nuvarande sängs höjd. De höjdjusterbara benen som ingår i systemet gör det möjligt att höja den bokmadrass du lägger till bredvid din befintliga säng så att den når upp till din nuvarande säng.
Vi har utvecklat sängkappan för FAMBED®-systemet med fokus på estetik, så att er stora säng kan se ut och kännas som en helt sammanhängande möbel. Sängkappen säkerställer att ni enkelt kan lägga till en extra bokmadrass till er befintliga säng, oavsett om det är en kontinentalsäng eller bokmadrasser på en ram eller ben. Sängkappen får hela sängsystemet att framstå som en helhet.
Med en sängkappa får du ett modernt nordiskt utseende, och du kan dessutom använda utrymmet under sängen för förvaring utan att det ser stökigt ut.
På FAMBED® beställer vi er beställning direkt från våra leverantörer och får den skräddarsydd så att den passar era önskemål. Vid köp av specialproducerade produkter, där allt skräddarsys och produceras efter era mått, upphör returretten och betalning ska ske innan beställningen påbörjas. När betalningen är mottagen tar det vanligtvis 4-6 veckor innan alla komponenter i systemet har producerats och skickats till Danmark. Ni kommer att få besked om den förväntade leveranstiden under processen och är alltid välkomna att kontakta oss för mer information.
Sängkappans mått
Vinn ett FAMBED® samsovningssystem 🎉
Den 1 februari 2024 drar vi en vinnare bland alla nyhetsbrevsprenumeranter av ett komplett FAMBED® samsovningssystem för att fira lanseringen av vår nya webbplats.
Anmäl dig här och delta i tävlingen:
Mån–fre 10:00–17:00
Lör–sön 10:00–15:00
Genomsnittlig svarstid
är 3 timmar
– En del av voksevaerket
CVR: 43444875
Sct Mortens Gade 6, st. tv
4700 Næstved
Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefonlinjer är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider då vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna hjälpa till på svenska om det behövs.
Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snabbt som möjligt (inom 24 timmar).
Har du fått fel produkt? Önskar du returnera ditt köp? Hitta svar på de flesta frågor om reklamationer och returer på FAMBED.se här:
Om du har mottagit en produkt med fel är det viktigt att du så snart som möjligt dokumenterar felet med bild- eller videomaterial. När du har gjort detta, skicka materialet till oss tillsammans med en detaljerad beskrivning av vad felet är och hur du upptäckte det. Vi återkommer sedan till dig med förslag på lösningar för att åtgärda felet.
Kontakta oss via kontaktinformationen nedan.
Om du vill returnera ditt köp på FAMBED.se är det första och viktigaste steget att informera oss om detta. Du kan kontakta oss på hello@fambed.com eller ringa oss på +45 25708020. Så snart du har informerat oss om din retur har du 14 dagar på dig att skicka tillbaka varan till oss. Ansvaret för varan ligger hos dig som kund tills vi har mottagit den på vårt lager.
När du har meddelat oss att du vill returnera ditt köp kan du använda vår Returportal för att enkelt skapa en returetikett för din försändelse.
Observera att produkter som är specialtillverkade efter dina önskemål, inklusive textilier och madrasser, inte kan returneras.
Du kan skapa och skriva ut en returetikett för ditt köp här: Returportalen
Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefoner är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider när vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna på svenska om det behövs.
Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snart som möjligt (inom 24 timmar).
Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefoner är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider när vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna på svenska om det behövs.
Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snart som möjligt (inom 24 timmar).