730 kr
Madrasskil system med tillhörande rem för att hålla sängarna tätt ihop, och med remmar i madrasskilen som håller kilen på plats.
Undvik att sängfundamentet glider isär
När vi föreställde oss den perfekta familjesängen hade vi en klar bild i huvudet av en jättestor, härlig jämn yta utan springor och mellanrum.
De madrasskilar vi tidigare hade provat hamnade alltid helt nere i springan mellan sängarna, vilket var en stor frustration. Vem vill ligga i springan? Vi sökte länge efter en bättre lösning, men den verkade inte existera, så vi började utveckla vår egen.
Önskemålen var tydliga: En madrasskil som inte faller i springan och som inte glider fram och tillbaka under bäddmadrassen. Lösningen vi kom fram till blev en madrasskil med en tillhörande rem för att hålla sängarna tätt ihop, och med remmar i madrasskilen som kan hålla kilen på plats även när barnen tumlar runt i sängen. Och resultatet… 😍 Ja – det är ren lycka för oss.
Madrasskil:
Rem:
Vinn ett FAMBED® samsovningssystem 🎉
Den 1 februari 2024 drar vi en vinnare bland alla nyhetsbrevsprenumeranter av ett komplett FAMBED® samsovningssystem för att fira lanseringen av vår nya webbplats.
Anmäl dig här och delta i tävlingen:
Mån–fre 10:00–17:00
Lör–sön 10:00–15:00
Genomsnittlig svarstid
är 3 timmar
– En del av voksevaerket
CVR: 43444875
Sct Mortens Gade 6, st. tv
4700 Næstved
Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefonlinjer är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider då vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna hjälpa till på svenska om det behövs.
Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snabbt som möjligt (inom 24 timmar).
Har du fått fel produkt? Önskar du returnera ditt köp? Hitta svar på de flesta frågor om reklamationer och returer på FAMBED.se här:
Om du har mottagit en produkt med fel är det viktigt att du så snart som möjligt dokumenterar felet med bild- eller videomaterial. När du har gjort detta, skicka materialet till oss tillsammans med en detaljerad beskrivning av vad felet är och hur du upptäckte det. Vi återkommer sedan till dig med förslag på lösningar för att åtgärda felet.
Kontakta oss via kontaktinformationen nedan.
Om du vill returnera ditt köp på FAMBED.se är det första och viktigaste steget att informera oss om detta. Du kan kontakta oss på hello@fambed.com eller ringa oss på +45 25708020. Så snart du har informerat oss om din retur har du 14 dagar på dig att skicka tillbaka varan till oss. Ansvaret för varan ligger hos dig som kund tills vi har mottagit den på vårt lager.
När du har meddelat oss att du vill returnera ditt köp kan du använda vår Returportal för att enkelt skapa en returetikett för din försändelse.
Observera att produkter som är specialtillverkade efter dina önskemål, inklusive textilier och madrasser, inte kan returneras.
Du kan skapa och skriva ut en returetikett för ditt köp här: Returportalen
Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefoner är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider när vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna på svenska om det behövs.
Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snart som möjligt (inom 24 timmar).
Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefoner är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider när vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna på svenska om det behövs.
Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snart som möjligt (inom 24 timmar).