1 805 kr – 2 433 kr
Får ditt FAMBED®-system att framstå som en enhetlig säng. Välj kappans höjd utifrån den högsta sängen i ditt system.
– Sängkappa vågig/slät 340x200x45/60 cm
– 100% OEKO-TEX-certifierad bomull
– Vit, mörkgrå eller beige
Välj höjden beroende på vad som bäst passar din nuvarande säng. De höjdjusterbara benen som medföljer systemet gör det möjligt att höja den resårmadrass som du lägger till bredvid din befintliga säng till samma höjd som din nuvarande säng.
Vi har utvecklat sängkappan för FAMBED®-systemet med fokus på estetik, så att er jättesäng kan se ut och kännas som en enhetlig möbel.
Sängkappan säkerställer att ni enkelt kan lägga till en extra resårmadrass till er befintliga säng, oavsett om det är en kontinental säng eller resårmadrasser på ram eller ben. Sängkappan får hela sängbasen att framstå som en helhet.
Med en sängkappa får du en modern nordisk look, och du kan dessutom använda utrymmet under sängen för förvaring utan att det ser rörigt ut.
Hos FAMBED® beställer vi er order direkt från våra leverantörer och får den skräddarsydd så att den passar era önskemål. Vid köp av specialtillverkade produkter, där allt skräddarsys och tillverkas efter era mått, bortfaller ångerrätten, och betalningen måste ske innan ordern påbörjas. Efter att betalningen mottagits tar det vanligtvis 4-6 veckor innan alla komponenter till systemet har producerats och skickats till Sverige. Ni kommer att informeras om den förväntade leveranstiden under processens gång, och ni är alltid välkomna att kontakta oss för ytterligare information.
Sängkappans mått
Vinn ett FAMBED® samsovningssystem 🎉
Den 1 februari 2024 drar vi en vinnare bland alla nyhetsbrevsprenumeranter av ett komplett FAMBED® samsovningssystem för att fira lanseringen av vår nya webbplats.
Anmäl dig här och delta i tävlingen:
Mån–fre 10:00–17:00
Lör–sön 10:00–15:00
Genomsnittlig svarstid
är 3 timmar
– En del av voksevaerket
CVR: 43444875
Sct Mortens Gade 6, st. tv
4700 Næstved
Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefonlinjer är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider då vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna hjälpa till på svenska om det behövs.
Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snabbt som möjligt (inom 24 timmar).
Har du fått fel produkt? Önskar du returnera ditt köp? Hitta svar på de flesta frågor om reklamationer och returer på FAMBED.se här:
Om du har mottagit en produkt med fel är det viktigt att du så snart som möjligt dokumenterar felet med bild- eller videomaterial. När du har gjort detta, skicka materialet till oss tillsammans med en detaljerad beskrivning av vad felet är och hur du upptäckte det. Vi återkommer sedan till dig med förslag på lösningar för att åtgärda felet.
Kontakta oss via kontaktinformationen nedan.
Om du vill returnera ditt köp på FAMBED.se är det första och viktigaste steget att informera oss om detta. Du kan kontakta oss på hello@fambed.com eller ringa oss på +45 25708020. Så snart du har informerat oss om din retur har du 14 dagar på dig att skicka tillbaka varan till oss. Ansvaret för varan ligger hos dig som kund tills vi har mottagit den på vårt lager.
När du har meddelat oss att du vill returnera ditt köp kan du använda vår Returportal för att enkelt skapa en returetikett för din försändelse.
Observera att produkter som är specialtillverkade efter dina önskemål, inklusive textilier och madrasser, inte kan returneras.
Du kan skapa och skriva ut en returetikett för ditt köp här: Returportalen
Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefoner är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider när vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna på svenska om det behövs.
Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snart som möjligt (inom 24 timmar).
Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefoner är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider när vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna på svenska om det behövs.
Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snart som möjligt (inom 24 timmar).