1 759 kr – 1 912 kr
Får ditt FAMBED®-system att framstå som en enhetlig säng. Välj höjden på kappan baserat på den högsta sängen i ditt system.
– Sängkappa vågig/plain 320x200x45/60 cm
– 100% OEKO-TEX-certifierad bomull
– Finns i vit, mörkgrå eller beige
Välj höjd beroende på vad som passar bäst med din nuvarande sängs höjd. De höjdjusterbara benen som ingår i systemet gör det möjligt för dig att höja boxmadrassen så att den matchar din befintliga säng.
Vi har utvecklat sängkappan för FAMBED®-systemet för att säkerställa att er stora säng ser ut och känns som en enhetlig möbel. Sängkappen gör det möjligt att enkelt lägga till en extra boxmadrass, oavsett typ av säng ni har.
Med sängkappen får du ett modernt nordiskt utseende och kan använda utrymmet under sängen för förvaring utan att det ser stökigt ut.
På FAMBED® beställer vi din order direkt från våra leverantörer och får den skräddarsydd så att den passar dina önskemål. Vid köp av specialproducerade produkter, där allt skräddarsys och tillverkas efter dina mått, upphör ångerrätten och betalningen måste göras innan ordern påbörjas. När betalningen är mottagen tar det vanligtvis 4-6 veckor innan alla komponenter i systemet har producerats och skickats till Danmark. Ni kommer att få information om den förväntade leveranstiden under processen och är alltid välkomna att kontakta oss för mer information.
Sängkappans mått
Vinn ett FAMBED® samsovningssystem 🎉
Den 1 februari 2024 drar vi en vinnare bland alla nyhetsbrevsprenumeranter av ett komplett FAMBED® samsovningssystem för att fira lanseringen av vår nya webbplats.
Anmäl dig här och delta i tävlingen:
Mån–fre 10:00–17:00
Lör–sön 10:00–15:00
Genomsnittlig svarstid
är 3 timmar
– En del av voksevaerket
CVR: 43444875
Sct Mortens Gade 6, st. tv
4700 Næstved
Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefonlinjer är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider då vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna hjälpa till på svenska om det behövs.
Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snabbt som möjligt (inom 24 timmar).
Har du fått fel produkt? Önskar du returnera ditt köp? Hitta svar på de flesta frågor om reklamationer och returer på FAMBED.se här:
Om du har mottagit en produkt med fel är det viktigt att du så snart som möjligt dokumenterar felet med bild- eller videomaterial. När du har gjort detta, skicka materialet till oss tillsammans med en detaljerad beskrivning av vad felet är och hur du upptäckte det. Vi återkommer sedan till dig med förslag på lösningar för att åtgärda felet.
Kontakta oss via kontaktinformationen nedan.
Om du vill returnera ditt köp på FAMBED.se är det första och viktigaste steget att informera oss om detta. Du kan kontakta oss på hello@fambed.com eller ringa oss på +45 25708020. Så snart du har informerat oss om din retur har du 14 dagar på dig att skicka tillbaka varan till oss. Ansvaret för varan ligger hos dig som kund tills vi har mottagit den på vårt lager.
När du har meddelat oss att du vill returnera ditt köp kan du använda vår Returportal för att enkelt skapa en returetikett för din försändelse.
Observera att produkter som är specialtillverkade efter dina önskemål, inklusive textilier och madrasser, inte kan returneras.
Du kan skapa och skriva ut en returetikett för ditt köp här: Returportalen
Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefoner är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider när vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna på svenska om det behövs.
Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snart som möjligt (inom 24 timmar).
Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefoner är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider när vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna på svenska om det behövs.
Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snart som möjligt (inom 24 timmar).