0
0

Hjälp?

LANCERINGSTILBUD
-
20% PÅ SENGESYSTEMER

FamBed lakan – 260x220x7cm

1 469 kr

  • Vitt 260×220 cm extra stort faconsytt lakan.
  • 100% percale vävd OEKO-TEX bomull.

Bomull är det naturliga valet för lakan, eftersom det är ett andningsbart och naturligt material. Vi har valt att tillverka våra lakan i en så kallad percale-vävning, vilket säkerställer känslan av nytvättat sänglinne så länge som möjligt på grund av tygets struktur.

FAMBED® extra stort lakan som säkerställer en behaglig känsla varje gång du lägger dig i sängen.

– Vitt 260×220 cm extra stort lakan

– 100% percale vävd OEKO-TEX bomull

Extra stort lakan utan sömmar eller fogar.

Våra FAMBED® jättelakan är nödvändiga för att du ska ligga optimalt i din nya familjesäng. Våra lakan är designade med en elastik som ska dras över topmadrassen, vilket hjälper till att hålla den på plats.

Känslan av nytt sänglinne

Alla våra lakan är tillverkade av 100% bomull och vävda med en så kallad “percale”-vävning. Detta ger tyget en struktur som är lätt att underhålla, vilket gör att lakanet känns nytt längre än andra lakan vanligtvis gör.

Viktig information angående köp av specialmått

På FAMBED® beställer vi er order direkt från våra leverantörer och får den skräddarsydd så den passar era önskemål. Vid köp av specialproducerade produkter, där allt skräddarsys och tillverkas efter era mått, upphör ångerrätten och betalningen måste göras innan produktionen påbörjas. När betalningen är mottagen tar det vanligtvis 4-6 veckor innan alla komponenter är producerade och skickade till Danmark. Ni får information om den förväntade leveranstiden under processen och är alltid välkomna att kontakta oss för mer information.

MÅTT OCH SPECIFIKATIONER FÖR
FamBed lakan – 260x220x7cm

Lakanets mått
260x220x7cm
Lakanets material
Behöver du hjälp?

Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefonlinjer är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider då vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna hjälpa till på svenska om det behövs.

Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snabbt som möjligt (inom 24 timmar).

Reklamationer och retur

Har du fått fel produkt? Önskar du returnera ditt köp? Hitta svar på de flesta frågor om reklamationer och returer på FAMBED.se här:

Om du har mottagit en produkt med fel är det viktigt att du så snart som möjligt dokumenterar felet med bild- eller videomaterial. När du har gjort detta, skicka materialet till oss tillsammans med en detaljerad beskrivning av vad felet är och hur du upptäckte det. Vi återkommer sedan till dig med förslag på lösningar för att åtgärda felet.

Kontakta oss via kontaktinformationen nedan.

Om du vill returnera ditt köp på FAMBED.se är det första och viktigaste steget att informera oss om detta. Du kan kontakta oss på hello@fambed.com eller ringa oss på +45 25708020. Så snart du har informerat oss om din retur har du 14 dagar på dig att skicka tillbaka varan till oss. Ansvaret för varan ligger hos dig som kund tills vi har mottagit den på vårt lager.

När du har meddelat oss att du vill returnera ditt köp kan du använda vår Returportal för att enkelt skapa en returetikett för din försändelse.

Observera att produkter som är specialtillverkade efter dina önskemål, inklusive textilier och madrasser, inte kan returneras.

Du kan skapa och skriva ut en returetikett för ditt köp här: Returportalen

+45 25 70 80 20
hello@fambed.com
Behöver du hjälp?
+45 25 70 80 20
hello@fambed.com

Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefoner är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider när vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna på svenska om det behövs.

Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snart som möjligt (inom 24 timmar).

Behöver du hjälp?

Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefoner är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider när vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna på svenska om det behövs.

Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snart som möjligt (inom 24 timmar).