1 362 kr
Bomull är det naturliga valet när det gäller lakan, eftersom det är ett andningsbart och naturligt material. Vi har valt att tillverka våra lakan i det som kallas en percale-vävning, vilket säkerställer känslan av nytvättat sänglinne så länge som möjligt tack vare tygets struktur.
– Vitt 260x200cm extra stort lakan
– 100% percalevävd OEKO-TEX bomull
Förutom att lakanet finns i 200x260cm, finns det också till FAMBED® Familjesängssystem i följande storlekar:
Våra FAMBED® jättelakan är ett måste för att du ska ligga optimalt i din nya familjesäng. Våra lakan är försedda med en resår som ska dras över bäddmadrassen, vilket hjälper till att hålla bäddmadrassen på plats.
Alla våra lakan är tillverkade i 100% bomull och är vävda med en så kallad “percale”-vävning, vilket ger tyget en struktur som är lätt att upprätthålla. Därför känns lakanet nytt längre än vad andra lakan vanligtvis gör.
Hos FAMBED® beställer vi er order direkt från våra leverantörer och får den skräddarsydd så att den passar era önskemål. Vid köp av specialtillverkade produkter, där allt skräddarsys och produceras efter era mått, bortfaller returrätten, och betalningen måste ske innan ordern påbörjas. Från att betalningen mottagits tar det vanligtvis 4-6 veckor innan alla komponenter till systemet är producerade och skickade till Sverige. Ni kommer att bli informerade om den förväntade leveranstiden under processens gång och är alltid välkomna att kontakta oss för ytterligare information.
Vinn ett FAMBED® samsovningssystem 🎉
Den 1 februari 2024 drar vi en vinnare bland alla nyhetsbrevsprenumeranter av ett komplett FAMBED® samsovningssystem för att fira lanseringen av vår nya webbplats.
Anmäl dig här och delta i tävlingen:
Mån–fre 10:00–17:00
Lör–sön 10:00–15:00
Genomsnittlig svarstid
är 3 timmar
– En del av voksevaerket
CVR: 43444875
Sct Mortens Gade 6, st. tv
4700 Næstved
Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefonlinjer är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider då vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna hjälpa till på svenska om det behövs.
Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snabbt som möjligt (inom 24 timmar).
Har du fått fel produkt? Önskar du returnera ditt köp? Hitta svar på de flesta frågor om reklamationer och returer på FAMBED.se här:
Om du har mottagit en produkt med fel är det viktigt att du så snart som möjligt dokumenterar felet med bild- eller videomaterial. När du har gjort detta, skicka materialet till oss tillsammans med en detaljerad beskrivning av vad felet är och hur du upptäckte det. Vi återkommer sedan till dig med förslag på lösningar för att åtgärda felet.
Kontakta oss via kontaktinformationen nedan.
Om du vill returnera ditt köp på FAMBED.se är det första och viktigaste steget att informera oss om detta. Du kan kontakta oss på hello@fambed.com eller ringa oss på +45 25708020. Så snart du har informerat oss om din retur har du 14 dagar på dig att skicka tillbaka varan till oss. Ansvaret för varan ligger hos dig som kund tills vi har mottagit den på vårt lager.
När du har meddelat oss att du vill returnera ditt köp kan du använda vår Returportal för att enkelt skapa en returetikett för din försändelse.
Observera att produkter som är specialtillverkade efter dina önskemål, inklusive textilier och madrasser, inte kan returneras.
Du kan skapa och skriva ut en returetikett för ditt köp här: Returportalen
Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefoner är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider när vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna på svenska om det behövs.
Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snart som möjligt (inom 24 timmar).
Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefoner är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider när vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna på svenska om det behövs.
Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snart som möjligt (inom 24 timmar).