0
0

Hjälp?

LANCERINGSTILBUD
-
20% PÅ SENGESYSTEMER

FAMBED® volangsängkappa i specialmått

  • Sängkappa, sydd efter dina mått
  • 100% OEKO-TEX-certifierad bomull.
  • Finns i slät eller vågig modell och i färgerna vit, mörkgrå och beige.

Gör att ditt FAMBED®-system framstår som en enhetlig säng. Välj kappans höjd utifrån den högsta sängen i ditt system.

OBS: Har du kontrollerat om dina önskade mått redan finns som ett standarderbjudande i rekommenderade specialmått?

Se våra sängkapper

i rekommenderade specialmått

Designa din sängkappa i specialmått här nedan:

Invalid calculator with ID 12

OBS: Vi kontaktar er per telefon efter er beställning för att säkerställa att beställningen stämmer överens med era behov och befintliga setup. ☎️

FAMBED sängkappa med specialmått – Fulländar utseendet på din familjesäng genom att dölja alla skarvar och ben, vilket gör att sängen ser ut som en enhetlig familjesäng.

– Sängkappa med specialmått

– 100% OEKO-TEX-certifierad bomull

– Vit, mörkgrå eller beige

Sängkappa i flera storlekar och stilar för jättesäng

Välj höjd beroende på vad som bäst passar din nuvarande säng. De höjdjusterbara benen som medföljer systemet gör det möjligt att höja den resårmadrass du lägger till bredvid din befintliga säng till samma höjd som din nuvarande säng.

Få en estetiskt tilltalande familjesäng

Vi har utvecklat sängkappan till FAMBED®-systemet för att ge ett vackert och enhetligt intryck, så att er jättesäng kan se ut och kännas som en enhetlig möbel.

Sängkappan gör det möjligt att enkelt lägga till en extra resårmadrass till er befintliga säng, oavsett om det är en kontinental säng eller resårmadrasser på ställning eller ben. Sängkappan kommer att få hela sängbasen att framstå som en helhet.

En jättesäng som också är vacker i inredningen

Med en sängkappa får du en modern nordisk look, och du kan dessutom använda utrymmet under sängen för förvaring utan att det ser stökigt ut.

 

Viktig information angående köp av produkter med specialmått

Hos FAMBED® beställer vi er order direkt från våra leverantörer och får den skräddarsydd efter era önskemål. Vid köp av specialtillverkade produkter, där allt skräddarsys och tillverkas efter era mått, bortfaller ångerrätten, och betalningen måste ske innan ordern påbörjas. Från att betalningen mottagits tar det vanligtvis 4-6 veckor innan alla komponenter till systemet är producerade och skickade till Sverige. Ni kommer att informeras om den förväntade leveranstiden under processens gång, och ni är alltid välkomna att kontakta oss för ytterligare information.

I princip kan våra sängkappor tillverkas i alla storlekar man kan tänka sig. Dock kan vi som mest göra sängkappslakanen 130 cm i höjd, om det inte ska vara en söm på den stora ytan under madrassen, eftersom tyget vi använder för själva kappan “endast” är 140 cm brett.

Det kan som nævnt godt lade sig gøre at lave kapperne højere end dette, men hvis de skal overstige dette mål i højden, en bredde på over 480cm eller en længde på over 220cm, bliver håndteringen noget sværere for vores systue, og det vil derfor medføre nogle håndteringsomkostninger i så store mål.

Det største system vi har haft æren af at levere, var et system på 480x220cm, så det er næsten kun pladsen og fantasien der sætter grænser.

När det gäller bredden finns det nästan full frihet. Sängkappans yta sys ihop var 130:e cm, men eftersom det är mycket små och obetydliga skarvar som ligger under bäddmadrassen, kommer de inte att kännas när man lägger sig i sängen.

Vi kan i princip tillverka sängkapporna i precis den längd ni önskar, men om vi ska över 480 cm i bredd eller 220 cm i längd tillkommer en hanteringsavgift, eftersom det blir svårare för vår syateljé att hantera.

Övrigt för sängar i specialstorlekar​

Sängkappor i rekommenderade mått

Behöver du hjälp?

Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefonlinjer är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider då vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna hjälpa till på svenska om det behövs.

Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snabbt som möjligt (inom 24 timmar).

Reklamationer och retur

Har du fått fel produkt? Önskar du returnera ditt köp? Hitta svar på de flesta frågor om reklamationer och returer på FAMBED.se här:

Om du har mottagit en produkt med fel är det viktigt att du så snart som möjligt dokumenterar felet med bild- eller videomaterial. När du har gjort detta, skicka materialet till oss tillsammans med en detaljerad beskrivning av vad felet är och hur du upptäckte det. Vi återkommer sedan till dig med förslag på lösningar för att åtgärda felet.

Kontakta oss via kontaktinformationen nedan.

Om du vill returnera ditt köp på FAMBED.se är det första och viktigaste steget att informera oss om detta. Du kan kontakta oss på hello@fambed.com eller ringa oss på +45 25708020. Så snart du har informerat oss om din retur har du 14 dagar på dig att skicka tillbaka varan till oss. Ansvaret för varan ligger hos dig som kund tills vi har mottagit den på vårt lager.

När du har meddelat oss att du vill returnera ditt köp kan du använda vår Returportal för att enkelt skapa en returetikett för din försändelse.

Observera att produkter som är specialtillverkade efter dina önskemål, inklusive textilier och madrasser, inte kan returneras.

Du kan skapa och skriva ut en returetikett för ditt köp här: Returportalen

+45 25 70 80 20
hello@fambed.com
Behöver du hjälp?
+45 25 70 80 20
hello@fambed.com

Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefoner är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider när vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna på svenska om det behövs.

Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snart som möjligt (inom 24 timmar).

Behöver du hjälp?

Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har frågor eller behöver hjälp med din beställning!
Våra telefoner är öppna dygnet runt, men vi föredrar att du ringer under de tider när vi inte själva testar våra produkter (zzZzzZ).
Vi erbjuder kundservice på danska och engelska, men vi försöker gärna på svenska om det behövs.

Alternativt kan du skicka ett mejl till oss – vi svarar så snart som möjligt (inom 24 timmar).